Välkommen till min nya blogg!


Kommentarer
Postat av: Jörgen Wågenberg

Mera mopeder Stefan !

Tack för inlägget på min hemsida. Hoppas att vi kan träffas snart, det var ju så länge sedan. Har du observerat att jag fick användning för växelhuset du skickade med mig sist. Kolla på bild nr.2 och 3. Det sitter och driver höger bakhjul. Inte fort men starkt.

Hälsningar "Wågis" ! www.veteranmoppesida.se

2011-04-20 @ 20:44:56
Postat av: Jörgen Wågenberg

Hej Stefan !

Jag går in på din blogg då och då och i dag fick jag se att det var ett tävlingsmoment som erbjöds ! Det gällde att kolla in trekanter. Det blev "jackpot" även om man gjorda fel. Flera såna tävlingar Stefan !

F.ö. så hoppas vi att allt är bra med er därute i skogsbygden. Du har hämtat dig efter "krycktiden" och är på banan igen har vi hört från svärmor.

Hälsningar från oss i Tranås. ps. Kolla Wågis på youtube Ds.

2012-01-28 @ 23:18:25
URL: http://www.veteranmoppesida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0